De directie en medewerkers van SolutionS spannen zich maximaal in om jouw behandeling optimaal te laten verlopen. SolutionS staat voor kwaliteit en veiligheid en is daarop aanspreekbaar.
Ondanks het streven en de pretentie maximale kwaliteit te leveren, kan het voorkomen dat je over sommige onderdelen van je behandeling of verblijf in SolutionS niet tevreden bent. Dan horen wij dat graag. Jouw ervaringen kunnen voor medewerkers van SolutionS een belangrijk signaal zijn om bepaalde zaken aan te passen of te verbeteren.
Heb je een klacht met betrekking tot de behandeling? Maak dit dan kenbaar aan de betrokken persoon of afdeling. Uiteraard zijn zij bereid in overleg met jou te kijken naar een oplossing. In zo’n gesprek kunnen soms misverstanden worden verholpen.
Ook kun je je casemanager benaderen met jouw probleem; die zal zorgen dat deze op de juiste plek terecht komt.
Of indien je iemand wilt spreken die wat meer op afstand staat van jouw probleem kun je je tot de cliëntenraad van SolutionS wenden. Hoewel het afhandelen van klachten niet tot een taak van de cliëntenraad behoort, kunnen zij luisteren naar jouw klacht en je helpen met de bemiddeling en een mogelijke oplossing.
Jouw klacht zal dan worden behandeld door de klachtencommissie.
Klik op onderstaande knop om jouw klacht in te dienen. Je wordt geleid naar een externe URL waar je jouw klacht kunt indienen. Na het invullen van jouw klacht, word je terug naar onze website geleid.
"*" geeft vereiste velden aan