Hoofdkantoor
Hoofdkantoor
Kliniek
033 – 204 85 50 Ma - Vr 09:00 - 17:00 Piet Mondriaanlaan 52, Amersfoort
0342 – 42 70 60 Ma - Vr 09:00 - 17:00 Apeldoornsestraat 131, Voorthuizen
Korte wachttijden
Snel hulp
Verzekerde zorg
Hoge waardering
80% clean en sober!
na behandeling
INTAKE

Klachtencommissie

Wij zijn al meer dan 20 jaar dé expert in de verslavingszorg.

Klachten en bezwaren

De directie en medewerkers van SolutionS spannen zich maximaal in om jouw behandeling optimaal te laten verlopen. SolutionS staat voor kwaliteit en veiligheid en is daarop aanspreekbaar.

Ondanks het streven en de pretentie maximale kwaliteit te leveren, kan het voorkomen dat je over sommige onderdelen van jouw behandeling of verblijf in SolutionS-Center niet tevreden bent. Dan horen wij dat graag van jou. Jouw ervaringen kunnen voor medewerkers van SolutionS een belangrijk signaal zijn om bepaalde zaken te verbeteren.

Jouw klacht indienen

  • Als je een klacht hebt of ergens onvrede mee hebt (gehad), dan vernemen wij dat graag. Omschrijf jouw klacht zo uitgebreid mogelijk en wij komen er op terug.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Bespreken met de betrokken persoon of afdeling

Heb je opmerkingen, problemen of ben je ontevreden over de gang van zaken in de verblijfs-, behandel- en begeleidingssituatie, maak dit dan kenbaar aan de betrokken persoon of afdeling. Uiteraard zijn zij bereid in overleg met jou te kijken naar een oplossing. In zo’n gesprek kunnen soms misverstanden uit de weg geruimd worden.

Ook kun je jouw casemanager benaderen met jouw probleem; die zal zorgen dat deze op de juiste plek terecht komt.

Of indien je iemand wilt spreken die wat meer op afstand staat van jouw probleem kun je je tot de cliëntenraad van SolutionS wenden. Hoewel het afhandelen van klachten niet tot een taak van de cliëntenraad behoort, kunnen zij luisteren naar jouw klacht en je helpen met de bemiddeling en een mogelijke oplossing.